Aikuiset

Seurakunta on paikka sinulle, etsiä, ihmetellä, epäillä ja löytää, se on tila uskoa, rakastaa ja olla rakastettu.

Kirkon aikuistyön keskiössä on ajatus siitä, että ihminen löytäisi elävän yhteyden Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen.

Aikuis- ja evankelioimistyön toiminta-ajatuksena on tavoittaa seurakunnan aikuisikäinen väestö ja tukea seurakuntalaisia elämään Jumalan yhteydessä. Seurakunnan aikuistyön tehtävänä on toteuttaa ajatusta seurakunnasta keskinäisen yhteyden paikkana.

Keminmaan seurakunnassa on myös muutamia aikuisille tarkoitettuja ryhmiä. Tervetuloa mukaan esimerkiksi miesten piiriin tai eläkeläisten kyläpaikkaan. Näistä ja muista aikuistyömuodoista saat tarkempaa tietoa esimerkiksi kotisivujen tapahtumia osiosta ja Lounais-Lappi lehdestä.

Seurakuntatyö on aina yhteistyötä. Ole aktiivinen ja ehdota mitä toimintaa haluaisit seurakunnassa aikuistyön puitteissa olevan!

Ota rohkeasti yhteyttä ja mietitään yhdessä miten idea toteutetaan.