Aikuisrippikouluun!

Erilaisista elämäntilanteista johtuen, rippikoulu on saattanut jäädä käymättä. Seurakuntamme järjestää aikuisrippikouluja, joihin sinulla on mahdollisuus osallistua. Rippikoulun käytyäsi voit toimia kummin tehtävissä tai järjestää kirkkohäät. Rippikoulu on aikaa pohdinnalle, ihmettelylle ja kyselemiselle. Rippikoulussa saa ihmetellä elämää, Jumalaa ja omaa itseä.

Aikuisrippikoulu on opetussuunnitelman mukaisesti kestoltaan vähintään 20 tuntia. Rippikoulun suorittaminen koostuu yhteisistä tapaamisista, messuista sekä itsenäisistä tehtävistä. Rippikoulumateriaalina toimivat Raamattu, Katekismus sekä virsikirja.

Lisätietoja antaa seurakuntapastori Miia Härkönen miia.harkonen@evl.fi puh. 040 3572928

Seuraava aikuisrippikoulu

Keminmaan seurakunta järjestää aikuisrippikoulua yksilö- tai ryhmäopetuksena.

Lisätietoja saat seurakuntapastori Miia Härköseltä, miia.harkonen@evl.fi  tai numerosta 040 3572928.

Polku
Päivä vain ja hetki kerrallansa, askeleissa turvallisissa saamme kulkea. Tervetuloa rippikouluun