Sukututkimus

Sukututkimus toimitetaan aina kirjallisesti, joko sähköisellä lomakkeella, sähköpostilla tai puhelimitse 08 316 1303.

Sukututkimuksia toimitetaan resurssien mukaan. Toimitusaika on yleensä useita kuukausia.

Keminmaan seurakunnasta löytyy Keminmaan seurakunnan kirkonkirjoja 1800-luvun puolivälistä lähtien.

Vanhemmat kirjat on siirretty maakunta-arkistoon.

Tärkeää huomioida sukututkimuspyyntöä tehdessä

Lähtöhenkilöstä tarvitaan riittävät tiedot eli nimi (myös entiset nimet, mikäli ovat tiedossa) ja syntymäaika, mielellään myös syntymäpaikka

Tieto milloin tutkittava henkilö on muuttanut Keminmaan seurakuntaan tai pois Keminmaan seurakunnasta. Mielellään myös paikkakunta mistä tai mihin on muuttanut Keminmaan seurakunnasta.

Hinnat

Sukututkimusta varten tehtävän todistuksen perushinta on 30€. Perushinnan lisäksi veloitetaan 15€ lisämaksu jokaiselta alkavalta 30 minuutin tutkimusjaksolta, jos tutkimustyö vie enemmän aikaa kuin 30 minuuttia.

Kirkon kirjat