Isoskoulutus

Isoskoulutus on tarkoitettu rippikoulun käyneille nuorille.

Isoskoulutus antaa eväitä toimia rippikoulun ryhmänjohtajana.

Isoskoulutuksen sisällöstä päivitetään tähän tietoa myöhemmin syksyllä.

Koulutuksesta tietoa voi kysyä Hetalta 0401394753 heta.huttula@evl.fi.

Tule mukaan kivaan toimintaan!

Kerhonohjaajakoulutus 2023

Kerhonohjaajakoulutuksen ilmoittautuminen alkaa 10.8.2023 klo 18! Ilmoittautuminen päättyy 13.9.2023 ja kerhonohjaajakoulutus aloitetaan syyskuussa pidettävän seurakuntaviikon jälkeen tiistaina 19.9.2023.

Kerhonohjaajakoulutukseen voi ilmoittautua kaikki rippikoulun käyneet nuoret.

Voit ilmoittautua koulutukseen tästä https://www.mvs.fi/srk/keminmaa/url/g7BZ8nGpx7Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tietoa koulutuksesta saa Hetalta 0401394753 heta.huttula@evl.fi

Kerhonohjaajakoulutus antaa valmiuden ohjata alakouluikäisten lasten kerhoja seurakunnassa.

Kerhotoiminta on seurakunnan säännöllistä viikkotoimintaa.

Seurakunnassa on monimuotoista kerhotoimintaa: kokkikerhoja, sählykerhoja, perinteisiä ohjelmakerhoja, liikuntakerhoja, näytelmäkerho,  ym. Otamme ideoita vastaan uusista kerhoista.

Myös aikuiset voivat toimia kerhonohjaajina ja tuoda oman osaamisen muiden iloksi.